Søndag 23.7.2017 - Uke 29

Varamedlem:  Lise Sandereid

Valgkomite:  Tine Morland, Liv imset og Kåre Wian
  Revisor:  Tor-Henning Carlsen

Bookingsjef:  Jan Erik Carlsen (ikke styremedlem)

Styremøter:

Det er holdt 7 styremøter i 2016.

I årsberetningen for 2015 ble det skrevet at Wencke Aannestad ble skiftet ut. Det korrekte er at Wencke trakk seg fra styret av egne private årsaker. Dette til orientering.

Arrangementer:

Vi har avholdt 60 konserter, men året 2016 må vel bare sies å være det beste året i Jazzklubbens 10-årige liv. Når vi ser tilbake på alt som har skjedd:

Først feiret vi 10-årsdagen den 1.mai, med et av våre absolutte favorittband, nemlig Magnolia Jazzband. Så husker vel de fleste når vi "knalla" til med 2 dagers konserter med 10 band den første weekenden i augst, og ikke å forglemme Troy Anderson med Shoe Shine Boys. Disse arrangementene trakk fulle hus. Det blir et tøft år i 2017 å løfte oss videre, men hele styret er optimister. Vi satser fortsatt på å være Norges største jazzklubb med over 1000 medlemmer.

Presse / markedsføring:

Vi sender ukentlig informasjon til pressen. Det er også sendt ukentlig informasjon til våre medlemmer med e-post, og flyveblader er lagt ut på hver jazz-kafè.

Vi føler også at vi har en god dialog med Tønsbergs Blad.

Økonomi:

Årskontingenten har vært kr. 200,-. Inngangspenger er kr. 50,- for medlemmer og kr. 100,- for ikke medlemmer. Vi har brukt litt ekstra penger på arrangementer i jubileumsåret, men har fortsatt en solid økonomi. Egenkapitalen vår er pr. 31.12 på kr. 460.376,-.

Annet:

Så må vi fremheve vårt eminente hotell som nå er vår "hjemmebane". Quality Hotel Tønsberg med Øyvind Hagen i spissen for et mannskap som yter sitt ytterste for oss alle, kan ikke roses nok. Vi kjenner ingen som er i nærheten. Vi skrev i årsrapporten i fjor at vårt publikum er fantastiske. Dere var i 2016 enda bedre. Hvor skal dette ende?

Booking:

Vår bookingsjef Jan Erik har igjen gjort en glimrende jobb. Det er bare å fordype seg i vårt eminente program, som er satt sammen av en egen komitè i styret med Harry som en perfekt leder. Vi takker komitèen for en utmerket jobb.

Tønsberg, 20. januar 2017

For styret i Tønsberg Jazzklubb